OFİS BÜRO TAŞIMA
Tuzcuoğlu nakliyat olarak deneyimli ekibimizle şehir içi, şehirlerarası ya da ülkeler arası; ofis taşıma hizmetini hızlı ve problemsiz bir şekilde sunuyoruz. Ankara, Adana, İzmir, İstanbul ofis taşıma ve depolama için deneyimli taşıma ekibimiz en ideal fiyatlarla sigortalı depolarımızda hizmet sunuyoruz. Ofis/büro taşıma süreci kısaca şu biçimde olmaktadır. Firma çalışanımız tarafından evvela ofis adresiniz ziyaret edilerek eşyalar görülür. Keşif neticesinde gereken araç ve fiyatlandırma yapılıp bir protokol tarafımızca hazırlanmaktadır.
Ofis Nakliyesinde Dikkat Edilmesi Gerekenler
Ofis taşıma için en önemli nokta paketlenen ürünlerin üzerine hangi bölümden alındığı ve diğer bilgilerinin doğru bir biçimde etiketlenme işlemidir. Bu şekilde yeni adrese taşındığında araçtan indirilen ofis eşyaları, karışmayacak şekilde ekibimizce yerli yerine konulacaktır. Ambalajlama sırasında firma yetkililerimiz işin başında paketleyen ekibi bizzat yönlendirmektedir. Aynı şekilde paketlemeyi yaptıran firmadan da yetkili kişilerin eşyanın başında bulunması durumda problemsiz bir taşınma gerçekleştirmiş oluyoruz.
Tüm masa – sandalye – bilgisayarlarınız için özel üretilmiş ambalaj malzemeleri tarafımızca sağlanmaktadır. Ofis nakliyesinde kullanılacak olan gerekli olabilecek el arabası – özel yelek – çivili ayakkabı – baret firmamız tarafından sağlanmaktadır Paketleme ve taşıma bütünüyle uzman kadrolu ISG raporlu elamanlarla yapılmaktadır. İş güvenliği için istenen evraklar firmamız tarafından temin edilmektedir.
OFİS TAŞIMACILIĞI
Ofis taşımacılığı yapan nakliye firmamız taşımacılık uygulamalarının her noktasında sahibi olduğu personelini eğiterek siz kıymetli müşterilerimize doğru hizmeti sunmaktadır. İş yeri taşımacılığı uygulaması esnasında sahibi olduğu ofis eşyalarınızın taşımada zarar görmemesi için özel paketleme uygulamalarını sizlerle bir araya getiriyoruz. İş yeri taşıma şirketi ile uygun ve nitelikli taşınmanın keyfini çıkarınız.
Ofis Taşıma Transfer Nakliyat
İstanbul genelinde İş yeri taşımacılık sürecini en iyi yöneten kurumsal referanslara sahip olan taşıma şirketiyiz. En iyi ofis nakliyesini alabileceğiniz uzman taşıma için rezervasyon alıp, sıkça sorulanlara cevapları okuyabilirsiniz.
Ofis Nakliyesi Nedir?
Ofis nakliyesi iş yerlerinizin kurumsal evden eve taşıma firmaları tarafından biyerden diğer bir yere nakliyesini ifade etmektedir.
İstanbul Ofis Taşıma Şirketine Nasıl Ulaşılır?
İstanbul iş yeri taşımacılığı firmasına ulaşmak oldukça basit. Yapmanız gerekli olan yalnızca iş yeri taşımacılığı yapan firmaları google üstünde aramak olacaktır.
Ofis Taşıma Ne Kadar Sürer?
Genellikle Ofis Nakliyeleri 1 gün süre içerisinde taşınmaktadır. Evden eve nakliyat firmaları kimi zaman işlemleri hızlandırmak adına destek sistemlerini devreye sokabilir.
Ofis Taşıma Hizmeti Sigortalı Mı?
Tüm ofis taşımacılık hizmetleri mutlaka sigortalı yapılmaktadır. Firmalar ofis nakliyesini yaparken sizlere kaskolu ve garantili hizmet de sunuyor.
Ofis Taşıma Fiyatları Nasıl Belirlenir?
İşyeri taşıma ücretleri profesyonel bir expertiz tarafından eşyalar yerinde görülerek belirlenir. Bu sebeple taşıma öncesi expertiz teknik servisi almanız oldukça önemlidir.